Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toro Rosso STR5: Първият собствен болид

01.02.2010 10:45
Туит

Toro Rosso представи първия си изцяло нов болид STR5, проектиран и построен от базирания във Фаенца екип, след като ефективната забрана за използване на клиентски шасита във Формула 1 влезе в сила.

„2010 е повратна за Toro Rosso година. С новите правила ние трябваше сами да проектираме и построим своя автомобил. След четири години на съвместна работа с Red Bull Technology, STR5 е първият болид, който е 100% продукт на нашите собствени усилия”, заяви при представянето на автомобила шефът на тима Франц Тост.

„Създаването на необходимата инфраструктура, за да успеем да се справим с тази нелека задача, беше най-голямото ни предизвикателство, което в действителност се оказа по-трудно от самото създаване на новия автомобил. Наехме допълнително още 80 специалисти, разширихме производствената си база и ангажирахме аеродинамичен тунел в Бичестър, Великобритания, който купихме от Red Bull. Ще ни отнеме време, докато целия екип се сработи, но това е пътят, по който сме поели”, допълни Тост.

„Правенето на прогнози за предстоящия сезон е доста опасно, но ако дадем всичко от себе си, можем да финишираме в първата осмица при конструкторите. Решени сме да предоставим на младите си пилоти всичко необходимо, за да се представят добре не само през 2010 г., но и след това. Ако мога да перифразирам Мао Дзъдун, няма да говорим за това какво ще правим, когато пресечем реката, защото първо трябва да построим своите мостове и лодки, с които да преминем на отсрещния бряг”, завърши философски Франц Тост.

Пилоти на Toro Rosso през 2010 г. ще са швейцарецът Себастиен Буеми и испанецът Хайме Алгерсуари.

Коментари
comments powered by Disqus