Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toro Rosso STR6: Амбициозен подход

01.02.2011 15:17
Туит

Toro Rosso остана някак в сянка тази сутрин на пистата „Рикардо Тормо“ покрай премиерите на всички останали големи отбори, но базираният във Фаенца тим също заслужава своята минута внимание. Пред вас е STR6, вторият самостоятелно конструиран автомобил на малкия Red Bull и общо шестият в неговата история.

През 2008 г. Себастиан Фетел и Toro Rosso сътвориха истински фурор на „Монца“, печелейки Гран при на Италия. Приказката за малкия тим на Франц Тост обаче приключи твърде рано със забраната за използване на т.нар. клиентски шасита, което принуди Toro Rosso да се откаже от мащабната техническа подкрепа на Red Bull и сам да конструира своите автомобили.

Миналогодишният проект на тима бе твърде далеч от това, на което се надяваха Тост и техническият директор Джорджо Асканели. Една от причините за това бе много бавното развитие на автомобила, причинено до голяма степен от липсата на аеродинамичен тунел. При подготовката на новия STR6 обаче екипът от Фаенца вече разполагаше с такъв, което в комбинация с активната компютърна симулация трябва да доведе до по-оптимистични резултати. На този етап те се изразяват в осмо място при конструкторите, обяснява Асканели.

„Това е само предположение, базирано на логиката, но смятам, че пътят, по който сме поели, е амбициозен, защото нямаше никакъв смисъл да сме консервативни. Как в противен случай да постигнем по-добри резултати от миналогодишните? Ако битката е равна, то ние все още сме ограничени от малкия ресурс, с който разполагаме, така че няма как да постигнем нещо по-добро от деветото място (като миналата година). През тази ще трябва да се борим за осмото, това е целта ни и смятам, че би била непосилна, ако бяхме заложили на един конвенционален автомобил“, обяснява Асканели.

„Ако този амбициозен подход не проработи, отговорността е изцяло моя и ще я поема, но нито аз, нито Франц (Тост), нито който и да е било в Toro Rosso ще стои със скръстени ръце и ще приеме спокойно позицията, в която сме. Ще пробваме да се представим по-добре и да изпълним задачата си, която е в края на 2011 г. да имаме по-добра база за развитие през 2012 г, в сравнение със сега.“

Toro Rosso ще запази за втора поредна година титулярната си пилотска линия в лицето на Себастиен Буеми и Хайме Алгерсуари. За трети и резервен състезател пък бе номиниран Даниел Рикардо, който направи истински фурор по време на тестовете за млади пилоти в края на миналия сезон.

Коментари
comments powered by Disqus