Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Тоуоtа на изложението в Лас Вегас

06.11.2008 09:41
Туит

Японските пионери в областта на хибридните технологии не рискуват с комбинация от двете противоположни автомобилни теми тунинг и екология. Вместо това по време на SEMA Toyota залага изцяло на силовите изпълнения.

Освен няколко модификации на популярния в САЩ пикап Tundra на огромния японски павилион виждаме нови модели като актуализирания SUV FJ Cruiser, както и автомобилни уникати в лицето минивана Sienna, преустроен в полза на хора с увреждания. Най-мощна измежду всички остава една чудовищна версия на Tundra с гневен поглед. Лакираният в черно автомобил притежава радикален 5,7-литров двигател, който с помощта на механичен компресор, спортна изпускателна система и впръскване на азотен оксид кратковременно постига 634 к. с. 

Един от най-откачените експонати обаче е сътвореният от Five Axis Yaris Club. Целта на проекта е било превръщането на субкомпактния градски автомобил в радикален състезател. Подчинен на тази идея, тунинг майсторът отстранява голяма част от каросерията над линията на прозорците - оцелява единствено миниатюрното предно стъкло. Четирицилиндровият двигател е снабден с механичен компресор, който го подсилва с около 60 к. с. Колелата с гуми с ширина 225 мм са удържани от състезателна 6-бутална спирачна система, клиренсът от друга страна губи пет сантиметра от своята височина.
Коментари
comments powered by Disqus