Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toyota Auris: Go Play

27.11.2007 11:11
Туит

Японците са използвали като база своя компактен модел Auris 2.2 D-CAT, за да проектират спортна студия, чиято мощност може "експлодира" само след натискането на бутон в скоростния лост.

Съществен за модификацията е вторият модул за управление електрониката на двигателя, посредством който максималното постижение на Auris скача от 177 на повече от 200 к. с. Системата, наречена Power On Demand, може да бъде активирана във всеки един момент чрез натискане на интегриран в скоростния лост бутон. За съжаление, за сега Toyota не планира серийна версия на това изпълнение.

Част от измененията по автомобила са заимствани от актуалната програма аксесоари - например амортисьорите, отговарящи за скъсения с 30 мм клиренс и 18-цоловите колела с гуми във формат 225/40. Новата аеродинамична премяна от релефни спойлери и престилки в комбинация с двойния накрайник на изпускателната система и набраздените 328-милиметрови спирачни дискове елиминират всякакво съмнение за предназначението на "златното момче" на Toyota Motorsport.

Салонът пък добива нова ценност с помощта на алуминиеви педали, кожен спортен волан и тонирани задни стъкла. Специално за студията са изработени и спортните черно-бели седалки Recaro.

Коментари
comments powered by Disqus