Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toyota Auris HSD: Сериен номер

16.02.2010 09:22
Туит

Toyota ще представи на автомобилния салон в Женева в началото на следващия месец серийната версия на хибридния Auris и фейслифтът на RAV4.

Auris HSD (Hybrid Synergy Drive) ще постави основните на програмата, която цели всички модели на японската компания да имат и хибридни версии до 2020 г. „Малкият Prius” ще се сглобява в Бърнастън, графство Дарбишър, а двигателите ще се произвеждат в Дийсайд, Северен Уелс, като продажбите ще стартират през лятото.

Прототипът на Auris HSD Full Hybrid Concept дебютира миналата есен във Фракфурт. Пълната хибридна система на Toyota му позволяваше да бъде задвижван само от електромотора, само от двигателя с вътрешно горене или успоредно от двете. Бензиновият агрегат бе с работен обем от 1798 куб. см и максимална мощност от 97 к. с., а електромоторът - синхронен с постоянни магнити. С тяхна помощ хибридният Auris ускоряваше от място до 100 км/ч приблизително за 10 секунди.

За съжаление Auris Full Hybrid Concept не последва примера на Prius и заложи на класическите никел-металхидридни батерии. Това е и една от причините автономният пробег при работа само на акумулатори да бъде ограничен до два километра при средна скорост от 50 км/ч.

Агрегатът на Auris HSD Full Hybrid Concept имаше четири режима на работа, три от които се избират ръчно – ECO за максимална ефективност, Power за максимална динамика и EV за работа изцяло на електричество. Четвъртият режим бе автоматичен.

Благодарение на хибридната система Auris ще отделя по-малко от 100 грама CO2 за километър пробег, което в действителност не е токова впечатляваща характеристика (високоефективните даунсайзинг дизели могат да постигнат такъв резултат). В градски условия и натоварен трафик обаче изцяло електрическият модус на работа със сигурност ще се отрази благоприятно върху околната среда.

В Женева ще дебютира още фейслифтът на RAV4, който ще може да се похвали с изцяло ревизирана предна част. На този етап японците не публикуват снимки на интериора, но обещават по-качествени и изискани материали. Плъгин версията на Prius, и прототипите FT-EV и FT-86 също ще отбележат своята европейска премиера.

Коментари
comments powered by Disqus