Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toyota Auris: Продължението на златната серия

05.12.2006 21:12
Туит

Няколко седмици след дебюта на Парижкия автосалон, Toyota показа на автомобилното изложение в Болоня серийния вариант на модела Auris. Въпросното моделно семейство влиза в продажба през март и ще бъде наследника на легендарната Corolla.

Петместният автомобил с каросерия тип хечбек е изграден на напълно нова технологична платформа. Автомобилът е с междуосно разстояние 2,60 метра, а  дължината му възлиза на 4,22 метра. Багажникът побира до 354 литра, а при сгъване на задните седалки вместимостта се увеличава до 777 литра. Броят на нишите и жабките за съхранение на различни предмети е достигнал 32.

За пазарния дебют на разположение на предлагания като хечбек с три и пет врати модел ще бъдат два дизелови и два бензинови двигателя. Базовият мотор е 1,4-литров бензин с 97 к. с. и 130 Нм, с който автомобилът достига 170 км/ч максимална скорост и среден разход на горивдо 6,9 л/100 км. 1,6-литровият му събрат със 124 к. с. и 157 Нм осигурява максимална скорост 197 км/ч, като средият разход на гориво е само малко по-висок – 7,1 литра на 100 километра. Двулитровият дизел със 126 к. с. и 300 Нм е в състояние да достига до 195 км/ч, като средната консумация на гориво остава повече от скромна със своите 5,7 л/100 км. Топмоделът на серията ще се задвижва от Common-Rail-двигателя 2.2 D-4D-Cat, който респектира с 400 нютонметра максимален въртящ момент, 215 км/ч максимална скорост и среден разход от едва 6,2 литра на 100 километра.
Auris ще се произвежда в Европа и за пръв път в този клас ще се предлага серийно с въздушна възглавница за коленете на водача. Към стандартната екипировка спадат също ABS, спирачен асистент, електронно разпределение на спирачното усилие и електронната стабилизираща система VSC. В зависимост от модификацията, колелата са 16- или 17-цолови, обути с гуми с мерки 205/55 и съответно 225/45.

След появата на Auris името Corolla все пак няма да изчезне напълно. Японците искат да оставят старото наименование поне на бъдещата лимузина с четири врати. Според предварителната информация тя ще използва същата техника, както и Auris, но ще бъбе представена някомлко седмици след хечбека под името Corolla.

Текст: Божан Бошнаков
Снимки: Toyota  

 

Коментари
comments powered by Disqus