Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toyota Avensis: Нова японска атака в средния клас

10.10.2014 16:09
Туит

Следващото издание на модела ще се появи на пазара през 2016 г.

Toyota ще пусне на пазара през 2016 г. новото поколение на Avensis. За първи път нашият фотограф успя да улови конкурента на VW Passat и Opel Insignia, като комби версия на тест драйв.

Новото поколение на  Toyota Avensis с по-икономични двигатели 
Променена версия на Toyota Avensis бе представена през  2011 г. на салона във Франкфурт, а Avensis с вътрешното обозначение T27 е в търговската мрежа от 2009 г. насам. Новото четвърто поколение отново ще стартира като комби версия, и като седан.

И все пак много малко може да се каже за новата Toyota Avensis. Прототипът е силно замаскиран, но демонстрира контуриран капак на двигателя, тесни фарове и нова радиаторна решетка. Иначе, както и при настоящия модел, линията на прозореца се издига нагоре, както и тясната лента на прозорците. Престилките и праговете следва да бъдат напълно ревизирани.

По отношение на задвижването, приложение намират актуалните бензинови и дизелови двигатели в обичайния диапазон. Разбира се, с по-малко емисии и оптимизирано EU6, както и с по-голяма мощност. При определени обстоятелства дори и хибридна версия може да обогати новата Toyota Avensis.

Коментари
comments powered by Disqus