Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toyota Aygo Crazy Concept: Малка лудетина

14.06.2008 11:06
Туит

На автомобилното изложение в Лондон японците ще представят концепцията Aygo Crazy. Лишеният от комфортни улеснения като сервоуправление и ABS автомобил ще се опита да въплъти неподправеното усещане, присъщо на рали-модификациите.

В задницата на Aygo Crazy Concept е инсталиран 1.8 VVT-i двигател, който последно беше на служба в моделите Celica и MR2. Агрегатът е снабден с турбокомпресор, което му позволява да изригне 200 к. с. и 240 Нм към задните колела. За Crazy Concept е използвана същата петстепенна трансмисия, която притежава и производствената версия - тук обаче тя е комбинирана със съединител на Helix-Autosport. Окачването пък е взето назаем от роудстъра MR2.

Каросерията на малкия Aygo е видоизменена до неузнаваемост. Антикрилото в задницата идва от американските серии Champ Car, а аеродинамичният кит е изработен ръчно специално за този прототип. Задължителният за такъв тип автомобили защитен "кафез" също е налице. 17-цоловите многоспицови колела допълват зрелищната картина, придавайки и завършеност.

Общото тегло на "откачения" Aygo възлиза на 1090 кг. Това, разбира се, се отразява негативно на неговите възможности. И все пак, ускорение до 100 км/ч за 5,8 секунди и максимална скорост от 205 км/ч са стойности, които заслужават признание.
Коментари
comments powered by Disqus