Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toyota Aygo: Последен, но не по значение

06.01.2012 15:27 2
2
2571891926
Туит

PSA представи двете си обновени творения, базирани на B-Zero платформата и дойде ред Toyota да го направи също. Фейслифтът на Aygo ни предлага същия силов тракт като на Peugeot 107 и Citroen C1, което означава разход от 4,3 литра и емисии CO2 от 99 г/км.

Стилистичните промени и тук са концентрирани в предната част – нова броня и капак, модифициарана радиаторна решетка и LED габарити. В салона пък Ви очакват новият волан, аудиосистемата с Bluetooth и USB интерфейс, цветните отвори на вентилационната система и по-добрата шумоизолация.

Еднолитровият трицилиндров мотор е оборудван с модифицирани горивни камери и иридиеви свещи, но продължава да генерира 68 к.с. и 93 Нм. Въпреки това средният разход е сведен до 4,4 литра за 100 км пробег, а емисиите CO2 – до 102 г/км.

Aygo ще се сдобие и със специална ECO версия, която благодарение на по-дългата трета предавка и гумите с ниско съпротивление на търкаляне ще се нуждае от 4,3 литра гориво за 100 км пробег и ще отделя 99 г/км CO2.

Коментари

Анонимен
Ами така е като продължават да се търкалят с атмосферни мотори иначе можеше и още да е снижен разхода ако беше турбо и да се подобри динамиката. Като цяло японците изостават с двигателите даже корейците вече са понапред с материала.

Георги
И какво правим с тоя въртящ момент?Много малък бре.Изрязваме една дупка на пода,и като Флиндстоун.

comments powered by Disqus