През 2019 г. са купени 99 510 бройки, а за десетте месеца от „вирусната“ 2020 г. - 68 288 единици
През първите две поколения хечбекът Toyota Aygo беше разработен заедно с два френски клонинга и произвеждан на една и съща поточна линия в чешкия Колин. Сега събратята му Peugeot 108 и Citroen C1 са изпратени в пенсия (по неофициални данни, вместо 108, Peugeot може да направи миниатюрен SUV 1008). Чешкият завод ще бъде под пълен контрол на Toyota през януари. А пък Aygo ще получи трето поколение. Потвърждение - камуфлирани прототипи, наблюдавани при тестове в Европа.
Използването на Yaris като един от прототипите загатва за прехода на Aygo към модулната платформа на Toyota - GA-B от семейството TNGA. По неофициални данни в третото си поколение градският автомобил ще бъде пуснат веднага като хибрид и вероятно ще бъде само хибрид. Изцяло електрическата версия е под въпрос, тъй като Toyota смята подобна задвижваща система за твърде скъпа за А сегмента.
Компанията периодично радва феновете на Aygo със специални серии. Последната от тях : Aygo JBL Edition. Оранжеви акценти отвън и отвътре, плюс 600-ватова аудио система JBL със субуфер на мястото на резервното колело.
Фотошпионите пуснаха снимки на два прототипа на Aygo III: един в оригиналнатка каросерия и един - така нареченото муле, използвайки прекроен външен вид от по-големия модел Toyota Yaris.
Aygo III се очаква да дебютира в края на 2021 или началото на 2022. Добавяме, че за Toyota в Европа Aygo е осезаемо увеличение на общите продажби. През 2019 г. са купени 99 510 бройки, а за десетте месеца от „вирусната“ 2020 г. - 68 288 единици. Актуалният модел разчита на трицилиндров двигател 1,0 VVTi (72 к.с., 93 Нм, комбиниран с петстепенна механична или роботизиране трансмисия . Цените в Германия: от 10 274 евро за версия с три врати и от 10 615 евро за пет врати.