Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toyota BEV: Самостоятелно дете

30.07.2009 15:02 5
5
2571855121
Туит
Toyota BEV: Самостоятелно дете

Новият електрически автомобил на Toyota, който ще се появи на пазара през 2010 г., ще бъде автономен модел и няма да споделя дизана на iQ.

Електромобилът, чието вътрешнофирменото название е BEV (Battery Electric Vehicle), няма да е пряк конкурент на мъника iQ и ще има собствен дизайн, коментира главният инженер на iQ Хироки Накаджима за Autocar. „Искаме да позицинираме iQ като премиум автомобил за сегмента, но не и BEV”, обяснява Нкаджима.

„Зеленият” представител от фамилията на Toyota ще разполага с четири електромотора, вградени в главините на колелата. Това ще е и първият сериен автомобил на японската компания, който ще използва литиево-йонни батерии. Времето, необходимо за зареждане, ще бъде приблизително осем часа, а автономният пробег – 150 км. „Целта е клиентите ни да могат да зареждат своя автомобил през нощта”, допълва Накаджима.

Основен конкурент на Toyota BEV ще бъде Nissan EV, чието представяне е насрочено за 2 август.

Коментари

???
Ами ако изгорят моторчетата предна дясна и задна дясна какво ще се случи? Поне десните завой ще ги взима от рас. Къде ще са ги скрили батерийте. Грюбер даваш страхотна идея, само че да се сменят батериите не колелата, само багажа ще трябва да .... .

Грюбер
А ако си возя 4 резервни колелета в багажника, ще минавам и по 300км :) Или пък Тойота да си направят на всяка бензиностанция оборотни колела - спираш и вместо бензин ти сменят колелата. Тъкмо механиците от боксовете на Ф1 ще имат работа през следващия сезон :)

мохеру
Кой си ти? Като напишеш "аз" се сещам само за селския идиот, който си мисли че всичко го познава. Аз мохеру го зареждам с джибри много икономии прави. Току у наше село често прекъсва но ракията никогаш.

Аз
Този автомобил едвали ще е за идиоти!

кирил
Чудесно ще хвърлям разклонител от 6-тия етаж да го зареждам. И когато ходя до морето на всеки 150 км ще спирам да зареждам 8 часа батериите. Идеята иначе е изгодна ако нея караш много.

comments powered by Disqus