Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toyota Camry: Най-успешният

24.08.2011 11:23
Туит

Toyota представи официално седмата генерация на Camry. Най-успешният модел на японците в САЩ ще разполага с три задвижващи агрегата, като хибридният се нуждае от 5,5 литра за 100 км пробег.

Дизайнът на новата Camry се отличава с по-строгите линии, V-образната двойна радиаторна решетка и издължените челни светлини. SE модификацията добавя към тях допълнителен аеродинамичен кит, триспицов волан с планки за смяна на предавките на шестстепенната автоматична трансмисия и кожени седалки. Салонът на седмата генерация е еднакъв като габарити на шестата, но гарантира по-обширно пространство на водача и неговите спътници. Модифицирано е таблото, сменени са позициите на седалките и е подобрена видимостта.

Camry ще предлага избор между три агрегата. 2,5-литровият базов четирицилиндров мотор генерира 178 к.с. и 230 Нм. Благодарение на оптимизираната система за променливо газоразпределение средният разход при него е сведен до 9,4 литра при натоварен трафик и 6,7 литра за извънгардско каране.

3,5-литровият V6, който работи под капака на SE и XLE версиите, предоставя на водача 268 к.с. и 336 Нм. За да намалят неговия разход, инженерите от Toyota са оборудвали трансмисията със специална водна система за бързото й загряване и по-високи предавателни числа, а самият двигател - с моторно масло с по-нисък вискозитет. Резултатът е 11,2 и 7,8 литра среден разход съоветно в града и извън него, което е и най-доброто постижение за автомобил от сегмента, оборудван с аналогичен мотор.

На последно място, но не и по значение, е хибридната версия на Camry, която използва 2,5-литров ДВГ (141 к.с.), комбиниран с малък електромотор, чиято обща мощност е приблизително 200 к.с. Двигателят с вътрешно горене, който замества предишния 2,4-литров аналог, работи по цикъла на Аткинсън и използва нова система за рециркулация на отработените газове, снабдена специално с водно охлаждане. В резултат средният разход на хибридния модел е намален до 5,7 литра, като в градски условия той достига до впечатляващите 5,5.

Седмата генерация на Camry ще се появи при дилърите на марката през октомври. Базовата цена за САЩ е 21 955 долара.

Коментари
comments powered by Disqus