Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toyota демонстрира в Токио нов спортен автомобил S-FR

29.10.2015 10:31
Туит

Прототипът може да получи серийна версия, която ще бъде пусната в продажба през 2016

Toyota показа на автомобилното изложение в Токио нова концепция на спортния автомобил S-FR. Според добре запознати прототипът може да получи серийна версия, която ще бъде пусната в продажба през 2016.

Спортното купе със задвижване на задните колела получава предно разположен двигател и четири седящи места. Дизайнът на автомобила наподобява на моделите 86 Style Cb и Toyota Sports 800 от 1965 г. Моделът получава голяма радиаторна решетка, широки арки на калниците и къси надвеси.

Дължината на новия автомобил е 3990 мм,  широчина та- 1695 мм. В салона е монтирана изцяло цифрово арматурно табло, климатроник с няколко бутона и USB-порт. Всички технически подробности за колата се пазят в тайна. Според неофициални данни теглото на концепта не надвишава 980 кг.

Серийната версия на колата ще бъде оборудвана с 1,5-литров бензинов двигател с четири цилиндъра. Същият двигател е монтиран на Toyota Corolla. Мощността му ще бъде 130 к.с. и 148 Нм въртящ момент. Агрегатът ще работи с шестстепенна ръчна скоростна кутия Aisin. В моделната гама на марката автомобилът ще се позиционира едно стъпало под GT86.

Освен това на автомобилното изложение в Токио Toyota разкри нова концепция на водородни горивни клетки. Автомобилът е наречен FCV Plus и притежава футуристичен дизайн. Инженерите са монтирали четири електромотора по един на всяко колело. На свой ред, горивните елементи са разположени между предните колела. Благодарение на това автомобилът разполага с голямо пространство в кабината.

Дължината на автомобила е само 3800 мм, широчината - 1750 мм, а колесната база е 3000 мм. В салона липсва обичайно арматурно табло, то е заменено с  на дисплей на предното стъкло.

Междувраменно, пак там, Toyota показа и концепцията, наречена Kikai. Триместният прототип има нестандартен дизайн и прилича на бъги. Няма панели на каросерията на автомобила, за да се виждат на живо как работят различни звена на колата. Освен това с помощта на малки прозорци водачът да може да провери и окачването.

Коментари
comments powered by Disqus