Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toyota e най-печелившият автомобилен концерн в света

15.04.2014 11:55 1
1
2612997471
Туит
Toyota e най-печелившият автомобилен концерн в света

През 2013 г. японският производител е продал 10,2 млн. коли

Според финансовите резултати за 2013 г. Toyota е най-печелившият автомобилен концерн в света. До този извод стигат анализаторите от Сenter Automotive Research (CAR) в Университета Дуисбург-Есен, които изследват  приходната част и рентабилността на компаниите.

През 2013 г. Toyota е продала 10,2 милиона автомобила и така става най-печелившият автомобилен производител, що се отнася като средна печалба от един автомобил. Този показател при  японския концерн се равнява на 1558 евро, а рентабилността - 8,8%.

Ръстът на общите продажби на Toyotа (увеличение с 233 хил. коли) е способствал за подпомогане на слабата йена и общо оздравяване на японския пазар. В резултат на това, независимо от масовите и чести отзовавания на на автомобили поради дефекти, Toyota успя да остане като най-високодоходна компания.
Вторият автомобилен производител по доходност е Chrysler. Печалбата  на концерна от всеки реализиран автомобил през 2013 г. възлиза на 1281 евро. През 2012 г. този показател е бил с 181 долара повече, частичният спад се обяснява със стабилизирането на европейската валута.

На трето място, независимо от рекордните продажби, се нарежза Volkswagen. При 9,95 милиона продадени автомобила от всеки един от тях немската компания е спечелила едва 616 евро, а нейната рентабилност е 2,9%.

На най-задни позиции в този рейтинг са европейското подразделение на Ford, Opel-Vauxhall, Peugeot-Citroen, Seat, Renault и Fiat. При това, ако загубите при Fiat и Renault на всеки автомобил в сравнение 2012 г. са се увеличили, то конкурентите са успели да ги намалят. Според данните за 2013 г. рекордьори по загуби от всеки реализиран автомобил в Европа са испанският Seat (331 евро) и Fiat Auto (224 евро).

Коментари

Даниел Колов
имате грешка hyundai е на трета позиция , а volkswagen чак на 9то

comments powered by Disqus