Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toyota е световен лидер по продажби на нови автомобили

25.11.2015 14:52
Туит
Toyota е световен лидер по продажби на нови автомобили

През първите девет месеца на 2015 японската марка е успяла да реализира 6 253 131 нови коли

За първите девет месеца на 2015 в света са продадени общо  65,7 милиона нови автомобила. Този показател е с 1,7% по-висок, отколкото през същия период на миналата година, пише Агенцията за анализи Автостат.

"Благодарение на възстановяването на автомобилните пазари в Западна Европа, рекордния ръст на всички североамериканските пазари (Канада, САЩ и Мексико), увеличението на новите регистрации в Китай, глобалният пазар на леки автомобили през 2015 г. върви нагоре, въпреки че скоростта все още е доста слаба", се казва в анализа на агенцията.

Според портала за статистически изследвания  Focus2move най-много автомобили от януари до септември 2015 са продадени от Toyota. През първите девет месеца на 2015  японската марка е успяла да реализира 6 253 131 нови коли.

На второ място с показател от 4 786 738 автомобила се нарежда Volkswagen. Челната тройка затваря компанията Ford. Американската марка до края на септември 2015 е продал в целия свят 4 528 378 коли. След това идват: Hyundai, Nissan, Honda, Chevrolet, Kia, Mercedes и Renault.

И през септември за най-популярна световна марка е обявена Toyota. През първия месец на есента японската марка е реализирала 703 167 автомобила. На второ място с продадени 543 342 единица е Ford. И третата престижна позиция заема Volkswagen (540 306 коли).

Коментари
comments powered by Disqus