Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toyota FT-86: Не по план

28.05.2010 14:53
Туит

Toyota FT-86 няма да се появи на пазара преди 2013 г., информира британското издание Autocar.

Продажбите на спортното купе, по което японците работят заедно със Subaru, трябваше да започнат през 2011 г., но първоначалният план на компанията няма как да бъде изпълнен. Основната причина за това е икономическата ситуация в сектора. Toyota също така изчаква да види какви ще са резултатите на Honda CR-Z. Ако спортният хибрид се продава добре, не е изключено и FT-86 да получи зелен статус.

Под капака на FT-86 ще работи двулитров четирицилиндров боксер, заимстван директно от Subaru с максимална мощност от 160 к. с. Потенциалът на този мотор далеч надхвърля посочената граница и може без проблеми да бъде „надут“ при наличието на турбокомпресор до 300 „коня“. От Toyota обаче обръщат по-голямо внимание на ефективността му, което също е причина за забавянето на проекта. Допълнителната развойна дейност по двигателя вероятно ще се отрази и върху цената на автомобила, като според Autocar тя ще бъде около 17 500 евро.

Първоначалната идея на FT-86 е за компактен и сравнително евтин, но впечатляващ като динамика и дизайн спортен автомобил със задно предаване. Дали Toyota ще изпълни заданието обаче, ще разберем най-рано през 2013 г., когато серийната версия ще се появи на пазара.

Коментари
comments powered by Disqus