Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toyota GRMN: Конкурентът на Honda CR-Z

18.01.2010 07:42 1
1
2571867116
Туит

Toyota показа концептуалния спортен хибрид Gazoo Racing Master of Nurburgring (GRMN) на автоизложението в Токио.

Автомобилът, базиран на Toyota MR2, е концепция с пълноприводно задвижване, която използва средноразположения 3,3-литров V6 двигател и хибридната система THSII на японската компания. GRMN се задвижва само от електромотора при ниски скорости, като в този случай работи единствено предното предаване.

При по-високи скорости се включва и мощта на шестцилиндровия ДВГ, който на свой ред задвижва задната двойка колела. Така общата мощност на автомобила достига 392 к.с. (288 кВт), с чиято помощ тежкият тон и половина спортяга се изстрелва от 0 до 100 км/ч за 4,5 секунди.

Въпреки че на този етап няма нищо официално, авторитетното британско издание Autocar съобщава, че вероятно Toyota ще разработи сериен спортен автомобил с хибридно задвижване и нищо чудно Gazoo Racing Master of Nurburgring да бъде използван за основа. Ако всичко това се окаже истина, бъдещият конкурент на лансирания наскоро Honda CR-Z, ще бъде в продажба най-рано през 2011 г.

Коментари

Кирил
Няма как да е конкурент на Хондата, по простата причина, че тя има едва 122 коня, а ускорението до 100 е за 10 сек. Този ход на Хонда не го разбрах. Стария Рекс беше чудесна кола, взеха му линиите, прототип, и после серийна близо до него, с елементарно слаб двигател. Кому беше нужно това ? Не можеше ли да има двигателя на С2000 например ?

comments powered by Disqus