Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toyota GT 86 CS-V3: Пистаааааа!

22.08.2012 12:45
Туит

Седмица след като обяви завръщането си в рали спорта, Toyota Motorsport представи пистовата версия на GT 86.

GT 86 CS-V3 отговаря на изискванията за V3 класа на VLN сериите и по подобие на Yaris R1A е предназначен за млади състезатели с ограничен бюджет. Цената му е само 38 500 евро без таксите и съответните местни данъци.

Това, естествено, ограничава инженерите на TMG по отношение на използваните технологии, но базовият GT 86 така или иначе е достатъчно добре балансиран автомобил. Ето защо при състезателната версия промените са единствено в областта на окачването, спирачките и изпускателната система.

Добавени са и стандартните за всеки един автомобилен спорт предпазна клетка, противопожарна система и спортни седалки. Двигателят обаче остава същия, което означава че максималната мощност на четирицилиндровия двулитров боксер е 200 к.с.

TMG ще продължи да работи върху състезателни автомобили, базирани на GT 86, като спортното подразделение на Toyota дори обмисля варианта за едномарков пистов шампионат. 

Коментари
comments powered by Disqus