Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toyota GT 86: Млада кобилка

28.11.2011 13:07
Туит

Дългото чакане най-накрая приключи. Toyota официално представи купето със задно предаване GT 86, чиито двулитров боксеров мотор генерира 200 к.с.

Както GT 86, така и аналогичният Subaru BRZ, ще използват четирицилиндров боксер, разработен от Subaru, но оборудван с D-4S системата за директно впръскване на Toyota. Той генерира 200 к.с. при 7000 об./мин и 205 Нм при 6600 об./мин , които се предават към задния двигателен мост посредством шестстепенна механична трансмисия и диференциал с ограничено приплъзване. Шестстепенният автоматик с планки за смяна на предавките директно от волана е част от опционалното оборудване.

Двулитровият боксер е комбиниран с „най-компактното купе за четирима“, което гарантира „възможно най-доброто съотношение мощност – тегло“. Дългият 4240 мм GT 86 е и моделът на Toyota с най-ниско разположен център на тежестта и почти перфектен баланс на масите между предната и задната ос – 53:47, благодарение на предоразположения мотор и задното предаване.

Предното окачване на GT 86 е тип MаcPherson, а задното използва двойни напречни носачи. Вентилираните спирачни дискове са комбинирани със 17-цолови колела, като за контрола на сцеплението се грижат ABS и ESP системите. Последната може да се изключва напълно, когато водачът владее достатъчно умело пързалящата се задна ос.

Toyota GT 86 ще дебютира на автосалона в Токио в края на този месец, а продажбите и в Европа ще започнат в началото на лятото догодина.

Коментари
comments powered by Disqus