Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toyota Highlander на автоизложението в Ню Йорк

08.04.2013 14:55
Туит

Наред с новия Jeep Cherokee, в Ню Йорк стартира и втори средно голям SUV. Новата Toyota Highlander, вече трето поколение, празнува своята премиера на Източното крайбрежие.

Дългият 4,85 м SUV показа ясно каква позиция си е извоювал офроудъра на Toyota в САЩ.  Всъщност те си позволяват в действителност да поставят двата модела Toyota Highlander и Toyota 4Runner един срещу друг. При което Highlander играе ролята на един ориентиран към пътя софтроудър, а якият високопроходим 4Runner, произведен първоначално от Pickup Hilux като офроудер. Междувременно Highlander стана номер едно в САЩ, като през изминалата година са били продадени над 120 000 броя. За сравнение обаче в Германия, тя се предлага от свободни вносителите, само в безкрайно малки хомеопатични дозировки.

Toyota Highlander като хибрид

На американския пазар новата Toyota Highlander стъпва оборудвана с два бензинови двигателя, един хибрид и евентуален дизел. Относно спецефичните производствени данни Toyota в момента мълчи. Въпреки това двигателите, 2,7-литров четирицилиндров, 3,5-литров V6 и Hybrid комбинацията от V6 с електромотор са вече известни от другите модели.

С външната си дължината от 4,85 метра Toyota Highlander е пораснала в сравнение с предходния модел със седем сантиметра. Осем човека трябва да си намерят място, което значи на тези пътници да им е уютно. Математически този брой на пътниците се получава от третия ред седалки, който е точно за трима пътника. А сега нещо, което ще заинтригова нежния пол - централната конзола е оборудвана с ниша, покрита с ролетна щора - достатъчно голяма, за да поеме една дамска чанта.

Повече комфорт и динамика

Toyota също така обещава голям напредък по отношение нивото на шума и качеството на материалите, японците обаче остават по-консервативни относно техническите трикове: шестстепенна автоматична трансмисия или първите налични задни сензори за паркиране не предизвикват голяма сензация. Все пак няколко помощни системи са вече на борда: сигнализация за мъртвия ъгъл, адаптивен круиз контрол, камера за задно движение и система за предупреждение за опасност от сблъсък.

От друга страна задвижването е същото като на новия Toyota RAV4: автоматично разпределение на тягата под името "Dynamic Torque Control", което на практика означава динамичен контрол на въртящия момент с предпочитано задвижване на предните колела и електрическо сервоуправление с променлива твърдост в зависимост от ситуацията по пътя.

За новата Toyota Highlander ще трябва малко да се изчака. Произведените в Принстън, щата Индиана SUV ще бъдат на разположение на търговците в САЩ едва в началото на 2014 г. Съответно за цени още няма никаква информация, сегашният модел в момента стартира за приблизително 29 000 щатски долара.

Коментари
comments powered by Disqus