Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toyota Hybrid X: Бъдещето днес

09.03.2007 11:03
Туит

Концептът на Toyota Hybrid X е поредната премиера, която разтърси международното изложение в Женева. Автомобилът прокламира новата дизайнерска визия, която ще присъства в хибридните модели на японската компания. Според някои коментари Hybrid X ще споделя общи концепции с новата генерация на Prius.

Футутристичният автомобил на Toyota разполага с четири пълноценни места, достъпът до които се осъществява посредством четирите врати на модела. Габаритите на Hybrid X са типични за семейните автомобили: дължина - 4500 мм, широчина – 1850 мм и височина – 1440 мм. Междуосието е 2800 мм.

„U“ колони оформят нестандартната визия на Hybrid X

Най-впечатляващият компонент на Hybrid X са двете специфични „U“ конструкции, които формират иновативния дизайн на модела и осигуряват огромно пространство за предния прозорец. Специфичните колони, погледнати отгоре, образуват „X“, откъдето произлиза и наименованието на концептуалния модел. Благодарение на нестандартното решение Hybrid X разполага с отлични аеродинамични характеристики, които се допълват от плавните линии и хармоничния заден спойлер. Допълнителен плюс на иновативната конструкция е визуалната свободата във всяка една посока.

Задните врати на концептуалния модел, които се отварят по електронен път само с докосването на един бутон, са фиксирани в задната си част, като по този начин улесняват в максимална степен достъпа до вътрешното пространство на автомобила. Динамичната визия, които те подчертават, се допълва и от масивните 20-цолови колела, оборудвани с нископрофилните гуми 225/40.

Аеродинамичните форми и плавните линии на предницата на Hybrid X не се нарушават от фаровете, тъй като реално те са интегрирани в таблото на автомобила и представляват част от интериора. Базирани са на LED технологията, която се използва и в задните светлини, фиксирани по аналогичен начин, но в края на задната „U“ колона.

Hybrid X с грижа за оптималния комфорт на водача и пътниците

Иновативните решения не са само част от технологичната същност на Hybrid X. Toyota се грижи за своите клиенти, като им осигурява възможността да контролират атмосферата в автомобила на четири перцептивни нива: зрение, звук, допир и мирис. LED технологията се грижи за светлинното оформление в интериора, което се изменя в хармония с музикалния акомпанимент. Специален ароматизатор осигурява свежестта и доброто настроение на пътниците, а използваните висококачествени материали и тъкани – техния комфорт.

Седалките на Hybrid X са оформени с помощта на инжектирана пяна, което цели увеличаване на удобството и редуциране на теглото. За да улесни взаимодействието между пътниците и безпрепятственото наблюдение на пейзажа, Toyota използва задни седалки, които могат да се въртят около оста си.

Коментари
comments powered by Disqus