Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toyota изостава от General Motors в САЩ

02.07.2008 12:07
Туит
Toyota изостава от General Motors в САЩ

По последни прогнози американският пазар ще се свие с над 2 млн. продажби през тази година.

Продажбите на Toyota в Съединените щати са намалели с повече от една пета през юни, позволявайки на дългогодишния лидер General Motors отново да си върне първата позиция.

При детройтската компания спадът в продажбите е по-умерен - 18 на сто, което се обяснява до голяма степен с изгодните промоции на безлихвен автолизинг. Благодарение на това през последния месец GM е продала с 69 000 леки и лекотоварни автомобила повече от Toyota, докато през май разликата бе под 10 000 автомобила.

Доста сериозен спад в продажбите регистрират другите два американски гиганта - Ford  (28 на сто) и Chrysler (36 на сто). Като цяло свиването на най-големия автомобилен пазар в света продължава с тревожни темпове - според актуалните прогнози на агенция Autodata през тази година те няма да надхвърлят 13.6 милиона нови автомобила (при 15.7 млн. през 2007).

"Икономиката ни влиза във второто полугодие при очебийна липса на импулс и при висока степен на несигурност - коментира Джим Фарли, маркетинговият директор на Ford. - Очакваме тази ситуация да продължи още много месеци, а може би и години".

През юни за втори пореден месец пикапите от F-серията на Ford, които през последните 26 години неизменно бяха най-продаваният модел в САЩ, отстъпват първите позиции на модели на Toyota и Honda. Компактната Toyota Corolla e най-популярният модел за момента, с 30 на сто дял от общите продажби. Honda пък единствена от големите  играчи на пазара отчита не спад, а ръст в продажбите - от 1.1 на сто.

Коментари
comments powered by Disqus