Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toyota извади на светло два нови мотора

11.04.2014 11:44
Туит
Toyota извади на светло два нови мотора

Ще бъдат монтирани на новите и обновените модели на марката

Toyota разсекрети два нови двигателя с висока горивна ефективност. Става дума за агрегати с работен обем 1,0 и 1,3 литра. Тези двигатели ще бъдат монтирани  на новите и обновените модели на Toyota през следващата година. От компанията съобщават, че моторите са станали с 10-30% по-икономични от своите предшественици. Това е благодарение на нов принцип на смесообразуване, който е приложен в тези силови агрегати.

Моторът с работен обем 1,3 литра има повишена компресия (13,5). Двигателят е претърпял технологични промени при впръскването на горивото, охлаждането на системата за рекуперация на изгорелите газове и системата за изменение фазите на газоразпределение. Производителят обаче не казва нищо за това как са се променили показателите на мощността. Междувременно е известно, че този двигател предлага най-добра горивна ефективност на нивото 38%. В сравнение с днешния 1,3-литров двигател на марката новият агрегат е станал по-икономичен с 15%.

В случая с 1,0-литровия двигател горивната ефективност възлиза на 37%. Двигателят е разработен съвместно с компанията Daihatsu и според производителя е станал с една трета по-икономичен.

Коментари
comments powered by Disqus