Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toyota комбинира електродвигател с механична трансмисия

13.07.2012 10:02
Туит
Toyota комбинира електродвигател с механична трансмисия

Toyota работи по изцяло нов електрически спортен автомобил, който да бъде оборудван с механична скоростна кутия. Появата му на пазара е планирана най-рано след три години.

Първият сигнал за подготовката на новия модел идва от прототипа Toyota 2000GT EV, който дебютира на Фестивала на скоростта в Гуудууд. Вторият – от Наохико Саито, ръководителя на проекта.

„В момента в Япония автомобилите не са особено популярни сред младите хора”, обяснява Саито. „Всеки има миниван, не спортен модел, просто младите не са ентусиазирани особено от автомобилите. Ето защо нашата основна цел при този проект бе да им обърнем внимание и да им покажем, че автомобилите могат едновременно да бъдат готини и да щадят околната среда, да ги накараме да работят върху тази технология в бъдеще. Преценихме, че добър начин за това е да използваме един класически модел и да демонстрираме развойния процес.”

Част от развойния процес засяга именно комбинирането на електродвигателя с механична скоростна кутия. Тя работи успоредно с преобразувател на въртящия момент, който променя тягата, подавана към задните колела, в зависимост от избраната предавка. Причината екипът на Саито да се спре върху подобна концепция е, че безстепенните трансмисии са „ефективни, но не и забавни” и че механичните „осигуряват много по-добро усещане у водача”.

Производството на новия електрически автомобил с ръчна трансмисия ще започне най-рано след три години. Това автоматично ни навежда на мисълта, че става въпрос за съвместния проект с BMW, който предвижда не само обмена на идеи и технологии в областта на електрическото задвижване, но и сътрудничество при развитието на нов спортен модел.

Коментари
comments powered by Disqus