Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toyota Land Cruiser: Катерачът

19.09.2007 16:09
Туит

Toyota се кани да пусне на пазара ново поколение на Land Cruiser V8 – основно обновеният флагман на японската марка обещава да запази уменията си за придвижване встрани от асфалтираните пътища и същевременно да демонстрира какво ново е научил в областите „качество” и „комфорт”.

Новопроектираната техническа платформа отново използва отделна носеща рама и монтирана върху нея каросерия – междуосието е запазено, но общата дължина на автомобила вече достига 4,95 метра. Височината на всъдехода от друга страна не е константна, а варира в зависимост от настройките на окачването между 1,86 и 1,91 метра. Широчината от своя страна е почти два метра (1,97 м).

Моделът ще се предлага само с V8-двигатели

В бъдеще под капака ще работи 4,5-литров V-образен осемцилиндров турбодизел, който генерира мощност от 286 к. с. и 650 Нм максимален въртящ момент. Агрегатът е съчетан с нов шестстепенен автоматик и харчи средно 10,2 литра на 100 км пробег. Единственият бензинов двигател, който се предвижда за Land Cruiser, е също V8 и разполага с работен обем от 4700 куб. см, мощност от 288 к. с. и въртящ момент от 445 Нм. Според японците разходът му е 14,4 литра.

При автомобилите, снабдени с бензинов агрегат, влиза в употреба новата Crawl Control System, която е в състояние с помощта на електроника да променя управлява двигателя и да задейства спирачките в името на по-сигурно придвижване през труднопроходими територии. В такава ситуация единственото задължение, което остава на водача, е да управлява волана. Активното окачване с независимо регулиране на клиренса и настройката на амортисьорите за всяко колело по отделно също е съвсем ново. В допълнение, напречните стабилизатори на двата моста по хидравличен път се адаптират към външните условия.

Рафинирана техника за безупречна сигурност

Сред останалите „джаджи” на Land Cruiser са новият централен диференциал, оптимизираната за офроуд шофиране система ABS, програмата за стабилност ESP, електронното разпределение на спирачното усилие, както и общо четиринадесетте въздушни възглавници.

Автомобилът ще бъде официално представен през октомври, а на пазара в Европа Land Cruiser се очаква към края на настоящата година.

Коментари
comments powered by Disqus