Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toyota ME.WE Concept

26.04.2013 10:33 2
2
2571895237
Туит

Свръхлека и свръхинтелигентна

С помощта на французина Жан Мари Мосо, специалист по промишлен дизайн, Toyota разработи нов концептуален автомобил. Благодарение на пластмасовата си каросерия малкият електрически автомобил тежи само 750 килограма и показва как биха могли да изглеждат бъдещите екологични автомобили.

Дългият 3,44 метра студиен модел на малък автомобил е изграден върху решетъчна рама от алуминиеви тръби, която носи каросерия от полипропиленова пяна, тежаща по данни на Toyota само 14 килограма. Здравият и едновременно с това лек материал подлежи 100% на рециклиране и позволява индивидуално оформяне по време на производствения процес. Така Toyota ME.WE може лесно да се моделира като пикап, кабриолет, градски автомобил или комбинация от тези варианти. Бамбукът в интериора, на покрива и пред челното стъкло не само повишава визуално класата на разработката, но и подчертава съответствието с идеята за устойчиво развитие, тъй като става дума за бързо възобновяема суровина.

Toyota ME.WE с електрозадвижване и място за четирима пътници

Toyota ME.WE се задвижва от електромотори в главините на колелата. Необходимото електричество се осигурява от акумулатори, които, както и в Toyota iQ EV, са разположени в пода на превозното средство. Toyota не съобщава по-подробни данни за задвижването или динамичните характеристики.

Вътре в електрическия мъник се побират до четирима пътници, които се настаняват или на две седалки, или в четири индивидуални кресла. Умна идея: седалките могат да бъдат извадени и да се използват например за пикник. Комфортът и приятният вътрешен климат се осигуряват от една енергоспестяваща топлинна помпа, която е свързана и със седалките. Ако искате да ви е проветриво, можете да отворите всички прозорци, дори и отопляемото челно стъкло.

Toyota ME.WE ще бъде представена за първи път пред публика във водещия европейски фирмен салон „Рандеву Toyota” на бул. „Шанз Елизе” в Париж. Според изявления на хора от фирмата обаче серийно производство не се предвижда.

Коментари

Скорпи
От както Европеец почна да пипа по японски автомобил за нищо не става. Японците се изложиха с тези европейски зглопки.

Silver
Поредното китайско-японско копие на европейски автомобил в случая Mini, а на тойота боклуците влизат всяка година в сервизите.

comments powered by Disqus