Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toyota номинира Камуи Кобаяши

26.03.2015 13:44
Туит

Toyota ще запази капацитета на хибридната си система на 6 мегаджаула, но ще привлече към екипа си бившия пилот от Формула 1 Камуи Кобаяши.

Задвижващата система на шампионския TS040 няма да претърпи съществени изменения за разлика от тази на Audi, която преминава от два към четири мегаджаула. Въпреки това японците очакват по-добра производителност, тъй като суперкондензаторите са ревизирани.

Окачването е модифицирано, за да се подобри износването на гумите. Аеродинамичният пакет също е претърпял серия от промени, като още в началото на сезона TS040 ще разполага с две версии - с високи нива на притискане за състезанията от WEC и с ниски - за "24-те часа на Льо Ман". Екипът на TMG е намалил и теглото на автомобила, за да има по-голяма свобода при работата с баласта.

Като цяло пилотската линия на Toyota остава непроменена спрямо втората половина на миналия сезон, но ще има рокади вътре в екипажите. Майк Конуей отново е предпочетен за сметка на Нико Лапиер, като негови партньори през този сезон ще бъдат Алекс Вурц и Стефан Саразен. Шампионите Антъни Дейвидсън и Себастиен Буеми ще споделят автомобила си с Казуки Накаджима, който миналата година бе в кокпита с Вурц и Саразен.

Към екипа на Toyota ще се присъедини бившият пилот от Формула 1 Камуи Кобаяши, но като тестови състезател. Японецът ще комбинира ангажиментите си към маратонската програма с пълен сезон в Super Formula шампионата.

Другата любопитна новина, свързана с кампанията на Toyota в WEC, е, че японците ще продължат програмата си минимум до 2017 г., въпреки че тогава би трябвало да влязат във WRC със заводски тим.

Коментари
comments powered by Disqus