Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toyota: Объркахме стратегията!

27.04.2009 14:58
Туит

Президентът на Toyota Джон Хаует признава, че японският тим е избрал прекалено консервативна стратегия за старта в Бахрейн и е пропуснал отличен шанс да спечели първата си победа.

Тимо Глок и Ярно Трули стартираха от първа редица Гран при на Бахрейн, след като Toyota доминира тотално в квалификациите на „Сахир“. Двамата поведоха колоната при загасването на червените светлини, но за втората серия обиколки състезателните им инженери избраха по-твърдите гуми. Супер софт опцията на Bridgestone Potenza работеше много по-добре от медиум версията, което бе и причината Трули да завърши на трета позиция, а Трули – едва на седма.

„Трябваше да оборудваме и двамата пилоти с меките гуми за по-дългата серия обиколки“, коментира Хаует за Autosport. „Имахме възможност да избираме между стратегия с два или три бокса. Ако бяхме заложили на три спирания, щяхме да попаднем в трафик. Ето защо избрахме двата стопа. Притеснявахме се, че по-меките гуми вероятно няма да издържат при толкова гориво в автомобилите ни и при такива условия на пистата. Мисля, че стратегията ни беше грешна. Бяхме по-бавни с твърдите гуми и според мен това беше причината да загубим предимството, което натрупахме в началото на състезанието.“

„Но разочарованието в случая е позитивен знак. Преди три години щяхме да се радваме неистово на този резултат, а сега сме разочаровани, тъй като предусещахме победата. Това е положителен знак, а и да не забравяме, че в края на състезанието Ярно притискаше здраво Себастиан, така че темпото ни е сходно с това на Red Bull. Но да не се лъжем, в състезателни условия Brawn GP са несравнимо по-бързи. Започнахме добре сезона, но сме жадни за победа. Усещаме я, страхотен мотиватор е, така че продължаваме в същия дух.“

„Във Формула 1 трябва да дадеш всичко от себе си, да си винаги на максимума, но ако спечелим първата си победа, вероятно ще се поуспокоим и нещата ще започнат да се случват по-лесно. Мисля, че сега натискаме прекалено здраво“, обяснява Хаует. „Толкова много ни се иска да спечелим, че ставаме нервни и допускаме грешки. Взимаме консервативни решения като това в Бахрейн, а победата изисква и известен риск. Но трябва да сме доволни от отбора и от това, което сме направили до този момент. Инженерите ни конструираха много бърз автомобил, а и надеждността ни е на отлично ниво.“

Коментари
comments powered by Disqus