Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toyota орязва безмилостно разходите си в САЩ

13.02.2009 13:53
Туит
Toyota орязва безмилостно разходите си в САЩ

Американските заводи на компанията излизат в принудителни почивки, спират се премиите, орязват се заплатите на ръководния състав.

Отчаяни ходове за намаляване на разходите в северноамериканските си заводи подготвя японският гигант Toyota. Компанията потвърди, че ще въведе задължителни паузи в производството всеки месец, ще замрази ръста на заплатите, ще намали или дори напълно премахме премиите за служителите и ще ореже с една трета възнагражденията на ръководния състав.

Мерките са продиктувани от най-лошия пазарен срив в САЩ от десетилетия насам и, според официалното изявление, целят "да съхранят работните места".

Само през януари продажбите на японците в Северна Америка са спаднали с 32 на сто на годишна база. Въз основа на сегашните темпове на пазара анализаторите прогнозират 9.6 млн. продадени нови автомобила в САЩ през 2009-а, което би било най-слабият резултат от началото на 80-те.

Очакванията на Toyota са продажбите й през годината да са около 7.32 милиона автомобила в световен мащаб - с 18 на сто под цифрата за 2008-а.

Коментари
comments powered by Disqus