Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toyota пак е лидер по продажби за четвърта поредна година

27.01.2016 14:03
Туит
Toyota пак е лидер по продажби за четвърта поредна година

През миналата година глобалните продажби на концерна паднаха с 0,8% до 10,15 млн. автомобила.

Автомобилната групировка Toyota Motor Corp. остава лидер по брой  продадени автомобили и запазва предимството си за четвърта поредна година в света, пише Bloomberg. Както отбелязва агенцията, компанията успя да запази преднината си благодарение на дизеловия скандал с Volkswagen.

Официалните данни на Toyota свидетелстват, , че компанията е единственият производител, който успя да продаде над 10 милиона автомобила, подчертава Bloomberg. През миналата година глобалните продажби на Toyota, включително дъщерните му дружества Hino Motors Ltd и Daihatsu Motor Co., паднаха с 0,8% до 10,15 милиона автомобила.

Продажбите на Volkswagen намаляха  с 2% до 9,9 милиона автомобила. General Motors Co. успя да увеличи броя на продадените си автомобили  с 0,2% до 9,8 милиона единици.

Volkswagen поддържаше преднина през първата половина на 2015 г., но немският  производител изпадна в трудна пазарна ситуация след избухването на дизеловия скандал през миналата  есен. Тогава Американска агенция за защита на околната среда ,че софтуер, инсталиран в автомобили на Volkswagen с дизелови двигатели, позволява да бъдат фалшифицирани точните показания за вредните емисии по време на тестове.

В резултат на това правителството на САЩ препоръча на компанията да оттегли от пазара в САЩ 500 хил. автомобила. След това настъпи рязък спад в продажбите на Volkswagen в Китай.

"Малко вероятно е хегемонията на Toyota да бъде оспорена в следващите няколко години след големия провал на Volkswagen. Разликата ще продължи да расте, така че на Volkswagen ще му трябва време да коригира стратегията си за пазари като САЩ и Европа , каза Чжоу Джинченг, анализатор от Fourin Inc.

Както отбелязва Bloomberg, за да засили позициите си на развиващите се пазари Toyota може да изкупи останалите акции в Daihatsu, като в момента притежава 51% от тях. Това ще даде пълен контрол над най-големия производител на мини автомобили ва Япония и компактни автомобили в Индонезия и Малайзия.

Коментари
comments powered by Disqus