Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toyota представи три изцяло нови модела в Женева – част 1

08.03.2016 10:21
Туит

C-HR е предложението на марката в сегмента на кросоувърите

Със световна премиера на автомобилното изложение в Женева CH-R обещава забележително присъствие на Toyota в сегмента на кросоувърите. Създаден да се откроява както в гамата на Toyota, така и сред конкурентите, той представя устрема на Акио Тойода да предостави свобода на дизайнерите и да насърчи инженерната креативност, комбинацията, от които да привличат погледи и да доставят несравнимо удоволствие от шофиране.

Уникалният характер на Toyota C-HR демонстрира гъвкавостта, която TNGA (Новата Глобална Архитектура на Toyota) осигурява на инженерите в три ключови сфери: дизайн, задвижване и динамика, позволявайки да разгърнат потенциала и да създадат ново и свежо предложение във все по-еднообразния кросоувър сегмент.

В резултат на това C-HR остава верен на първоначалните идеи, заложени в концептуалните модели, показани на автомобилните изложения в Париж през 2014 и във Франкфурт през 2016. Купе профилът свидетелства за решителността на дизайнерите да създадат продукт, който се отличава не само в гамата на Toyota, но който задава нова посока в кросоувър сегмента като цяло.

Освен впечатляващ дизайн, Toyota C-HR бележи иновация в сегмента по отношение на задвижването с въвеждането на хибридно задвижване. Той е оборудван с последното поколение 1.8-литров хибриден двигател в унисон с тенденциите за модернистичен градски живот, предоставящ непозната до този момент ефективност в сегмента  на кросоувърите.

И накрая, водена от визията на главния инженер Хироюки Коба „отзивчива, плавна и последователна“, динамиката на C-HR е умишлено сравнима с прецизността и управлението, които ще усетите в съвременен хечбек в C-сегмента, благодарение на усъвършенстваната платформа на Toyota, която осигурява нисък център на тежестта. Целта е способността на C-HR да пренесе скоростта в завой, запазвайки отличен контрол и директно управление, което води до превъзходно усещане не само в натоварения градски трафик, но и в динамична извънградска среда.

Купе форми

Насочен изцяло към клиентите си, Toyota C-HR представя отличителен в кросоувър сегмента дизайн, зареден с динамизъм и страст. Производственият модел остава много близък до концептуалната версия, показана в Париж през 2014, поради силно положителната обратна връзка от клиентите.

Купето въплъщава форми с архитектурата на диамант, а широките калници на всички четири колела подчертават мощта и здравината на новия кросоувър. Модулната структура на C-HR комбинира внушителна долна част и висок просвет с елегантно, устремено в профил купе.

Предната част представлява еволюция на дизайнерската концепция „Under Priority” и “Keen Look”. Стройната горна част прелива от емблемата към гладките и екстремно агресивни вежди над фаровете, обвивайки цялата предна част с приливане към страничните калници.

Предните фарове са оборудвани с LED или халогенни светлини със светлинни водачи и последователни мигачи, придавайки на C-HR подчертана индивидуалност.

Отдолу, подчертаната триизмерност на бронята, която интегрира веждите на колелата и трапецовидната предна решетка засилват широката, внушителна визия на C-HR отпред.
В задната част силно заострените линии на купето интегрират багажната врата и осигуряват по-обемно товарно

пространство, а силно изразените арки на калниците завършват екстремно агресивната стойка. Гордно разположени между отличителните форми, задните светлини са оборудвани с LED технология, която осигурява на C-HR също толкова експресивна и отличителна визия отзад.

Динамични задвижвания

Toyota C-HR ще бъде оборудван с двигателна гама, която предоставя интелигентно задвижване, отговарящо на търсенето в сегмента. Пълната същност на това твърдение намира изражение в хибридната версия, която допринася със своите характеристики за плавно, безгрижно пътуване. Оборудван с последното поколение хибридно задвижване, C-HR изразходва под 90 г/км CO2 – стойност без конкуренция в сегмента.

Генерираща 122 к.с., хибридната система е по-ефективна и лека, и предлага по-изразена динамика в сравнение с предходната. Промени в дизайна на двигателя довеждат до 40% термична ефективност – световен рекорд за бензиново задвижване. Повечето компоненти са олекотени и с намален размер, разположени са така, че да заемат минимално място, допълнително допринасяйки за ниския център на тежестта.

Като алтернатива, Toyota C-HR се предлага и с новия 1,2-литров турбо бензинов двигател с 115 к.с., направил премиера при Auris. Той се оборудва с 6-степенна ръчна или безстепенна автоматична трансмисия (CVT), разработени да отговарят на очакванията за отзивчиво и директно усещане, които европейските клиенти имат. CVT се предлага във версия с предно задвижване и със задвживане на четирите колела (AWD).

Кросоувър динамика

Дизайнът и разработката на шасито на C-HR е получило цялото внимание на Главния инженер Хироюки Коба, сам по себе си запален автомобилист. От самото начало на проекта, той пътува хиляди километри по Европейските пътища, за да разбере не само спецификите на пътната мрежа, но и стила на шофиране на европейските граждани.
С ниския център на тежестта и ‘multi-link’ задно окачване, новата TNGA платформа е идеална отправна точка, която предоставя възможност всички компоненти на шасито да бъдат проектирани така, че да осигуряват неподправено усещане при шофиране. Главният инженер Хироюки Коба е участвал във всеки етап от развитието на динамичните характеристики, уверявайки се, че неговият продукт отговаря на визията му за модела: „Отзивчив, Плавен и Последователен“.

Модерно оборудване за безопасност като стандарт

В унисон със стратегията на Toyota за оборудване на всички модели с модерни системи за безопасност, C-HR ще разполага с оборудване, типично за автомобили от по-висок клас. Пакетът системи Toyota Safety Sense ще бъде стандартно оборудван със Система Pre-Crash с разпознаване на пешеходци, Асистент за следване на пътна лента, Асистент за разпознаване на пътни знаци и Автоматични дълги светлини, както и Адаптивен круиз контрол.

Производство

Toyota C-HR ще бъде сглобяван в завода на марката в Сакария, Турция – Toyota Motor Manufacturing Turkey. Това е първият модел с хибридно задвижване, произвеждан в страната. Турция е третата производствена база, в която ще се сглобява хибриден модел на Toyota след Toyota Motor Manufacturing France (Yaris Hybrid) и Toyota Motor Manufacturing UK (Auris Hybrid и Auris Hybrid Touring Sport). Хибридният двигател ще се сглобява във фабриката в Дийсайд, Уелс.

/следва/


Коментари
comments powered by Disqus