Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toyota RAV4 EV: Непретенциозният Tesla

22.11.2010 10:32
Туит

Toyota показа предсерийния RAV4 EV на автосалона в Лос Анджелис. Моделът е съвместна разработка на японците с Tesla Motors.

До края на 2011 г. двете компании ще произведат до 35 автомобила за тестове и демонстрации. Серийният продукт ще бъде готов за 2012 г., когато трябва да дебютират още плъгин хибридът Prius и изцяло нов градски електромобил.

Информацията за RAV4 EV на този етап не е твърде обстойна, но според официалния пресрилийз електромобилът ще разполага с динамиката на стандартния RAV4, въпреки че новият силов тракт ще добави 100 кг към общото тегло (в случая на версията с V6 мотора).

Електромоторът на RAV4 EV вероятно е заимстван от този на Tesla Roadster (215 кВт), като комбинацията с новата литий-метал оксидна батерия би трябвало да гарантира 100 мили автономен пробег (приблизително 160 км).

Електрическият силов тракт налага някои промени по окачването, корекция на разположението на други компоненти с цел оптимизация на разпределението на теглото, както и инсталирането на нова кормилна уредба. Външните изменения се ограничават до предната броня, радиаторната решетка, челните светлини, тези за мъгла, специалното лаково покритие и множеството EV емблеми.

Промените в салона също са минимални, като засягат най-вече новите мултимедийни екрани и системата за превключване на скоростите единствено чрез бутони. Според официалния пресрилийз обемът за багажното отделение не страда от инсталирането на новата система за задвижване и при свалени задни седалки достига 2067 литра.

Коментари
comments powered by Disqus