Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toyota Sai: Братска прегръдка

20.10.2009 17:10
Туит

Toyota ще атакува японския пазар на 7 декември с новата Sai. Хибридният модел, който ще заимства много от технологичните решения на Lexus HS250h, ще дебютира на автосалона в Токио.

Sai не крие роднинската си връзка с Lexus HS250h, но все пак може да се похвали с някои отличителни белези като типичната за Toyota радиаторна решетка, модифицираните светлини и въздуховоди, както и по-облите форми на купето.

Под капака на хибрида работи 2,4-литров бензинов ДВГ, чиято максимална мощност достига 147 к. с., а въртящ момент - 187 Нм. Той е комбиниран с електромотор (140 к. с. и 270 Нм), като двата задвижващи агрегата функционират паралелно.

За съжаление хибридната система използва никел-металхидридни батерии, но въпреки това японците обещават пробег от 23 километра с един литър гориво. Това е възможно благодарение и на ниския коефициент на челно съпротивление – 0,27, което е едно от-най-добрите постижения в класа.

Стандартно Sai ще се предлага с информационно-навигационна система с твърд диск и 8-инчов тачскрийн дисплей. За музикалното оформление ще отговарят десет акустични тела, като в това число влизат и високочестотните говорители.

Sai ще предлага три нива на оборудване, като дори кожената тапицерия на седалките е част от стандартния пакет. Цената за базовия Sai S е 3 380 000 йени (приблизително 25 000 евро), а Toyota Sai G AS започва от 4 260 000 (31 409 евро). Прогнозите на компанията са за 3000 продажби на местния пазар месечно.

Коментари
comments powered by Disqus