Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toyota се насочва към хибридите

16.03.2009 13:55
Туит
Toyota се насочва към хибридите

Производителят на емблематичния Prius подготвя нов хибриден модел на ниска цена. Целта е той да се конкурира с Honda Insight и да демократизира тази технология.

Японският автомобилен производител ще се стреми към комерсиализация на новия модел на цена по-ниска от 16 000 евро (2 милиона йени). Подобна сума се смята за психологически праг, под който един автомобил има значително по-голяма клиентела. В тази все още незаета пазарна ниша – на евтините хибриди, Toyota ще се изправи срещу Honda Insight, чиято цена е 1,89 милиона йени.

Компактният автомобил на конкурента бе представен на 6 февруари в Япония и пожъна светкавичен успех. Към 9 март вече има регистрирани 18 000 заявки, което е три пъти и половина повече от бройката, очаквана от Honda. И всичко това при положение, че японският пазар в момента е в доста тежко положение.

Благодарение на вече разработените за Prius (пуснат в продажба през 1997 г. в Япония и в началото на 2000 г. по света) технологии, Toyota смята че ще може да редуцира производствените си разходи и по този начин да свали крайната цена на новия хибрид под тази на един класически аналог.

За момента пазарът на хибридни модели е монополизиран от двете японски марки Toyota и Honda, но европейците също не си губят времето. Прототипи бяха представени от немските компании Daimler и BMW. Във Франция проектът на PSA Peugeot – Citroen закъснява, но се очаква да бъде комерсиализиран през 2011 г.

Погледнати в общ план обаче хибридните автомобили са все още твърде второстепенна ниша от пазара. Те представляват едва 0,5% от общите продажби на автомобили в страните от ЕС.

Коментари
comments powered by Disqus