Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toyota Supra: Добри пожелания

29.09.2011 15:12
Туит

Toyota публикува първите снимки и официална техническа информация за наследника на култовия Supra.

Четириместното купе прави впечатление с трапецовидната еднокомпонентна радиаторна решетка, LED челните светлини, агресивната странична линия и въздуховодите зад двете врати. В задната част се открояват централно разположените накрайници на изпускателната система, огромните отвори за охлаждане и свързаните в един елемент стоп светлини.

Под капака на новия Supra работи 3,2-литров V6 с принудително пълнене, който генерира 385 к.с. и задвижва задните колела. Два електромотора с максимална мощност по 60 кВт пък контролират предната ос и реализират хибридна система, сходна на тази при Ferrari FF.

Литиево-полимерната батерия на прототипа гарантира пробег от 90 км изцяло на електричество, като дори и при този режим на работа ускорението от 0 до 100 км/ч изисква по-малко от 6 секунди. При паралелната работа на двете задвижващи системи класическият спринт е постижим при налични 3,6 секунди.

Звучи ви добре, нали? За съжаление горепосочените данни отговарят единствено на нашата представа за това как трябва да изглежда наследникът на Supra, а не на действителността. Toyota все още не е потвърдила намеренията си да прави такъв, въпреки все по-честите слухове за това, а прикачените фотографии са единствено дизайнерско упражнение и са дело на Андреас Фаугнер.

Коментари
comments powered by Disqus