Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toyota TS040: 1000 к.с. и четири задвижващи колела

27.03.2014 16:24
Туит

Toyota представи новия прототип, с който ще участва в "24-те часа на Льо Ман" и Световния маратонски шампионат. Максималната мощност на автомобила е приблизително 1000 к.с.

Мащабните промени в правилника през настоящата година се отнасят както за Формула 1, така и за Световния маратонски шампионат. През новия сезон автомобилите, които ще участват в "24-те часа на Льо Ман", трябва да са с 25% по-икономични и с 45 кг по-леки от предшествениците си. Въпреки това максималната мощност на TS040 е значително по-висока от тази на TS030.

Това е възможно благодарение на новата хибридна система на Toyota, която вече задвижва и четирите колела. Denso отново отговаря за задния мост, където принципната схема е аналогична с тази, използвана от TS030. Предните две колела на японския прототип обаче вече също са задвижващи. За този модул Toyota разчита на AISIN AW, а суперкондензаторите отново са производство на NISSHINBO. Максималното количество енергия, което новата хибридна система на TS040 може да отделя в рамките на една обиколка на пистата "Сарт" в Льо Ман, е 6 мегаджаула. Пиковата мощност пък достига 480 к.с.

Двигателят с вътрешно горене е познатият 3,7-литров бензинов V8 с атмосферно пълнене. Той генерира 520 к.с., което означава, че комбинираната мощност на новия прототип достига уникалните за шампионат, регулиран от ФИА, 1000 к.с.

Шасито също е ново, но е еволюция на миналогодишното, признават от Toyota. Новият правилник е причината то да бъде с 10 сантиметра по-тясно от това на TS030.

TS040 има зад гърба си 12 тестови дена и близо 18 000 километра. Първото официално състезание за новия автомобил е "6-те часа на Силвърстоун" на 20 април.

Коментари
comments powered by Disqus