Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toyota uBox привлече вниманието на специалистите

13.04.2016 15:31
Туит

Необичайният "съвместен" автомобил е създаден с подкрепата на Toyota

Центърът за автомобилни изследвания в университета в Клемсон, Южна Каролина от доста време създава концепти с участието на студенти, подкрепени от големи автомобилни производители. В проекта, наречен Deep Orange, вече участваха Mazda и BMW, а сега необичайният "съвместен" автомобил е създаден с подкрепата на Toyota.

Електрическият SUV uBox (известен още като Deep Orange 6) е адресиран към следващото поколение клиенти - поколението Z.

Дизайна на демонстрационния модел автомобилната компания определя като "смел, млад, предизвикателен ".  Габаритите и техническите данни на модела за момента остават неизвестни.

Основната характеристика на автомобила са големите възможности за трансформации в интериора, който може да бъде адаптиран за всекидневни пътувания, развлечения, бизнес, различен вид творчество.

Подобно на концепта Toyota Urban Utility, uBox получава равен под в кабината с много дълги релси за седалките. В арматурното табло и вратите присъстват детайли, произведени чрез 3D-печат. Според авторите на концепта това ще позволи на самите бъдещи потребители да представят нови интериорни проекти, да ги споделят в социалните мрежи и да отпечатват за последващ монтаж в автомобила.

Студентите от Клемсон смятат, че техният проект ще привлече младите предприемачи, които използват интензивно автомобилите си, както в делнични дни, така и в събота и неделя.

Авторите казват, че изпълнението на проекта е предизвикателство за тях и автомобилът е вид отговор на исканията на потребителите ( „Вашата кутия” – uBox, те представят с шеговия слоган "Вие поискахте - ние ви предлагаме").

За студентите тази работа е и чудесна възможност да се потопят в създаването на пълния цикъл на автомобила: от маркетинговите изследвания до проекта, от сглобяването на прототипа до обсъждането на възможности за масово производство. За автомобилната компания също има ползи. Някои изпитани и проверени идеи от сътрудничеството след това може да бъдат приложени в "истинските" автомобили. В частност, представители на Toyota много се интересуват от покрива на компактния uBox , направен чрез уникална технология за производство.

Студентският концепт uBox е представен пред американците в дните 12-14 април в световноизвестния изложбен в Кобо център в Детройт, по време  на конгреса на Обществото на автомобилните инженери.

Коментари
comments powered by Disqus