Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toyota Urban Cruiser: За градската джунгла

17.10.2008 07:49 4
4
2571835725
Туит

Японците публикуваха снимки и технически подробности за своя нов малък SUV, който ще пристигне на европейския пазар през май 2009 година. На фокус попада версията 1.4 D-4D 4x4.

Urban Cruiser ползва техническата платформа на Toyota Yaris, но дължината му надхвърля неговата с почти 20 см (3,93 м). Най-много са изтеглени надвесите, тъй като самото междуосие остава без промяна. Автомобилът почти не е пораснал на височина и достига едва 1,53 м.

Японците обещават пълноприводно изпълнение, прибягващо до техниката на RAV4. Механизмът му за задвижване на четирите колела е комбиниран с 1,4-литров дизел (90 к. с.), чиито максимален въртящ момент възлиза на 205 Нм. По данни на Toyota средният разход на гориво отчита 5,1 литра на 100 км. 

Освен този агрегат ще се предлага и 1,3-литров бензин (100 к. с.), който задвижва само предните колела. Върховата тяга тук ще бъде 132 Нм, а средният разход 5,5 литра - благодарение на серийна система старт-стоп. 

В интериора прави впечатление централният уред, който приютява скоростомера и оборотомера. При него е приложен електрохроматичен принцип на изображението. Според предварителната информация автомобилът може да се похвали с иновативна вътрешна концепция.

Багажникът на високопроходимия Urban Cruiser побира най-много 656 литра, а този с предно предаване може да поеме максимум 749 л.

Коментари

nata6a
dali nqkoi znae za tazi kola ne ,,, trqbva ak1l za da q nameri6 v neta koito razbira pri touotata se spira

nataliq gergova
az iskam da go pretejavam toq jip nai krasivoto ne6to koeto sam vijdala tova e touota urban

nina ivanova
nai gotinata kola na 21 vek nqmam dymi

PITburger
Do Sata ; Mnogo si zabluden kato pishesh ,che Mercedes sa sazdali rotorniya dvigatel.Prez 1957 bivshiyat nemski voennomashinen inzhener Feliks Wankel izobretyava dvigatelya .Prez 1958 amerikankata Curtiss-Wight Corporation poluchava patenta i zapochva da go proizvezhda. Daimle-Benz edva prez 1962 poluchava litzenz za proizvodstvo.Osven tova rotorniya dvigatel konstruktivno e po kompakten i prost ot standartniya .Pri edin i sasht raboten obem dava po golyama izhodna moshtnost. V seriite na Le Mans prez 1991 Mazda 787B zavoyuva parvo myasto imenno s rotoren dvigatel.Wankeloviya dvigatel namira prilozhenie i v samoleto stroeneto i korabostroeneto.Kakvo obshto ima F-1 sas statiyata ? Ami togava da spomenem i Paris-Dakar ! MITSUBISHI Pajero ima 12 (nay mnogo) pobedi. Az sam privarzhenik na nemskiya nauchnotehnicheski genii i sledovatelno na nemskite avtomobili.No zashto da ne se obarne i vnimanie na Japanskite !?

comments powered by Disqus