Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toyota Venza: Road Trip

17.01.2008 13:01
Туит

Японците обогатиха своя асортимент в Съединените Щати с кросоувъра Venza, който беше представен в Детройт.

Четириместният микс от лек автомобил и SUV разполага с дължина от 4,81 метра, а междуосното му разстояние е 2,76 м. Освен големия багажник зад петимата пътници Venza оползотворява и пространството в продължението на централната конзола, където е оформена ниша за аксесоари. 

Екипировката на японския дебютант включва двузонов климатроник, CD-чейнджър, система за безключово палене, адаптер за iPod, темпомат и др. Безопасност на високо ниво пък подсигуряват седемте въздушни възглавници, системата за контрол на сцеплението, спирачният асистент, активните подглавници, както и задължителните ABS и ESP.

Под предния капак работи 3,5-литров бензинов V6 (268 к. с.) или 2,7-литров четирицилиндров турбодизел, чиято мощност не е известна. И двата агрегата са комбинирани с автоматична предавателна кутия, като за първия опционално се предлага и задвижване на четирите колела.

Коментари
comments powered by Disqus