Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toyota връща името Celica?

02.06.2011 14:53
Туит

Toyota може да върне името Celica в моделната си гама, ако слуховете, че прототипът FT-86 ше получи емблематичното звание, се окажат верни.

В САЩ новото купе, което ще се появи на пазара догодина, ще се продава под марката Scion. Това означава, че моделът няма да има глобален статут и че европейската и японската версии може да получат култовото за Toyota име Celica. Съществува и друга версия обаче, според която FT-86 ще бъде запазено, тъй като по този начин Toyota иска да отдаде съответната почит на един не по-малко емблематичен модел – Corolla от AE86 генерацията.

Прототипът FT-86 дебютира през миналата година в Токио, а в Женева японците представиха и втората му версия. Серийният продукт би трябвало да запази голяма част от неговите характеристики, но все още можем единствено да гадаем как точно ще изглежда той, защото от Toyota не публикуват официалните снимки.

Ясно е единствено, че под капака му ще работи двулитров боксерен двигател, оборудван с D-4S технологията на Toyota, която комбинира директно с централно впръскване. Трансмисията ще бъде шестстепенна механична или аналогичния автоматик с планки за смяна на предавките директно от волана. Задният двигателен мост пък ще получи стандартно диференциал с ограничено приплъзване.

Toyota разработва модела съвместно със Subaru. Първоначално се смяташе, че специално Subaru ще заложи също на двулитров боксер, но с принудително пълнене. Последните слухове обаче са, че и при тях двигателят ще бъде атмосферен.

Коментари
comments powered by Disqus