Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toyota Yaris: Преди дебюта

17.06.2011 10:37 2
2
2571889386
Туит

Първите официални снимки на Toyota Yaris от моделната 2012 г. се появиха в нета преди премиерата й.

В края на миналата година Toyota показа японската версия Vitz, която поне на външен вид не се различава от европейския Yaris, изобразен на снимките в галерията. Това от своя страна означава, че градският автомобил ще запази отличната си аеродинамична конфигурация, при която коефициентът на челно съпротивление е сведен до 0,285. За ниския разход се грижи и старт/стоп системата, която въвежда двигателя в работен режим за 0,35 секунди.

На този етап не е ясно каквa точно ще бъде двигателната гама на Yaris в Европа, но по всяка вероятност тя няма да се различава драстично от тази на Vitz поне по отношение на бензиновите мотори - еднолитров с 69 к.с., 1,3-литров с 95 к.с. и 1,5-литров със 108 к.с. За клиентите на Стария континент обаче Toyota със сигурност ще оборудва Yaris и с дизелов двигател, както и с хибриден силов тракт, заимстван от Yaris HSD.

Дължината на Yaris достига 3885 мм, което прави възможно междуосието да бъде увеличено с 50 мм. Багажното отделение, което е разделено на две части, също се възползва от акселерацията в класа. Друг интересен факт около модела е, че челното стъкло има UV филтър. В интериора пък ще откриете по-удобни седалки, висококачествени материали (това ще го повярваме едва когато видим на живо модела) и опции от по-горните класове като например HDD навигацията.

По всяка вероятност третата генерация на Yaris ще дебютира в Европа на автосалона във Франкфурт тази есен, а продажбите ще стартират в началото на следващата година.

Коментари

mayaveta
Какво им стана на тези от Toyota? Грозно, по-грозно, Nissan -Жук, Toyota

Анонимен
Мнооого грозен автомобил

comments powered by Disqus