Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toyota затваря дилърски представителства в Германия

08.05.2015 13:00
Туит
Toyota затваря дилърски представителства в Германия

Причината е в намаляващите продажби на марката на най-големия пазар в Европа

Компанията Toyota е отменила договорите на всички свои приблизително 500 дилъри на нови автомобили в Германия ефективно от 31 май, след като  автомобилният производител се стреми да спре спада в продажбите на пазара.

„От 1 юни 2016 г. искаме да имаме едностепенна дилърска мрежа в страната”, каза пред изданието Automobilwoche в понеделник Томас Шалбергер, шеф на комуникациите в Toyota Германия.
Шалбергер уточни, че всички дилъри на марката са получили писма за спиране на дейността им в понеделник. По този начин се преустановяват правата им за продажба на нови автомобили, основани на договорите, но не всички от около 500 дилъри на нови автомобили на марката са ги получили.

„Дилърите ще трябва да адаптират своите структури към променените условия на пазара през следващите 12 месеца”, допълни Шалбергер. Той каза още, че целта е да има около 400 представителства на нови автомобили в Германия от лятото 2016 г. Основната цел е мрежата да стане по-ефективна, каза той. „Ние искаме по-висока рентабилност”.

Продажбите на резервни части и специализираните сервизите няма да бъдат засегнати от анулираните договори, каза Шалбергер. Шефът на Toyota Германия Том Фукс вече се е свързал лично с мнозина дилъри на територията на страната, за да обясни преструктурирането на мрежата.

Toyota продаде 70 267 леки автомобила в Германия през 2014 г., или 5,1% по-малко от общото количество за предходната година. Така пазарният дял на марката се свие до 2,3%. Преди време Toyota имаше за цел да постигне дял от 4% на германския пазар.
Междувременно други вносители като Hyundai (3,3%) и Seat (3,1%) вече изпревариха най-големия производител в света. В допълнение, Nissan и Mazda също са пред Toyota по продажби.

Продажбите на марката Toyota в Германия паднаха с 6,4% през април, докато общият пазар в страната отбелязва ръст от 6,3%, сочи Федералната транспортна агенция. За първите четири месеца на годината продажбите на марката са намалели с 8,7% , при ръст на общия пазар от 6,4%.

Коментари
comments powered by Disqus