Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Tramontana XTR: Един зад друг

06.08.2012 14:38
Туит

Големите автомобилни компании се отдадоха на заслужена почивка преди автосалона в Париж, което пък от своя страна дава възможност на малките да излязат на преден план със своите модели и да получат съответно внимание. Една от тях е Tramontana, която представи наследника на R.

XTR е двуместен спортен автомобил, като водачът и неговият спътник са позиционирани един зад друг, а не един до друг както е стандартно. Зад тях пък се намира огромният за подобно шаси 5,5-литров V12 битурбо на Mercedes, който в случая генерира 900 к.с. и 980 Нм.

Не е изненада, че при този двигател тежащият 1360 кг автомобил се нуждае от 3,6 секунди, за да изпълни класическия спринт от 0 до 100 км/ч за по-малко от 4 секунди и да закове стрелката на скоростомера на 344 км/ч.

Tramontana e направила и сериозни корекции по аеродинамичния пакет на своя автомобил. Нови са също, челните светлини, както и цялата предна част.

Доставките на XTR ще започнат в края на годината, но едва ли интересът към новия модел ще бъде особено голям на фона на това, че базовата му цена е 420 000 евро.

Коментари
comments powered by Disqus