През 2007 г. BMW Group отчете общи продажби на стойност 56 милиарда евро – с 14,3% по-високи от тези през 2006 г.и надминаващи значително очакванията на анализаторите.
Във финансовия сектор пласираната продукция е на стойност 13,9 милиона евро или с 25% повече от преходната година. В автомобилния сектор сумата достига до 53,8 милиарда евро благодарение на нарасналите продажби, които през 2007 г. са с 9,2 % повече от 2006 г. (1,5 милиона автомобила). В сегмента на мотоциклетите се регистрира спад с 2,9% (1,228 милиона при 1,265 милиона за 2006 г.).
Трета серия води в класацията на BMW за най-продаван модел през 2007 г. В цял свят на клиентите са доставени 1 500 678 автомобила, което е ръст с 9,2%. За марката BMW продадените превозни средства се равняват на 1 276 793 бройки или с 7,7% повече от предходната година. Mini също отчита значителен ръст с 18,5% до 225 875 автомобила. Rolls Royce Motor Cars отбелязва ръст от 25,5% ръст в сравнение с 2006 г. или 1010 продадени автомобила.
През 2007 г. третата серия във версиите купе, кабриолет, комби и седан е абсолютен лидер, както сред разнообразната гама от модели на BMW, така и по отношение на директните конкуренти. На нея се дължат 37% от общите продажби, генерирани от немската компания. Пета серия, която е на второ място по отношение на общите печалби, запазва своето ниво от 2006 г. – 230 845 продадени автомобила. На трето място се позиционира първата серия на BMW с 165 813 продадени автомобила. За увеличението от 9,1% в този сегмент спрямо предходната година допринася версията с 3 врати.
Автомобилите от SUV сегмента продължават доброто си представяне на пазара и през 2007г. Това се отнася в най-голяма степен за Х5, който с продадените 120 617 бройки допринася за удивителния ръст от 60,1%. Четири години след появата на пазара „по-малката сестра” Х3 поддържа високо ниво - 111 879 продадени автомобила. През 2007 г. са пласирани 44 421 бройки от луксозната седма серия, докато при BMW Z4 във версиите Roadster и Coupé числото достига до 19 626 продадени автомобила.
САЩ продължават да е най-значимият чуждестранен пазар за немската компания, представяна от BMW и Mini през 2007 г. (335 840 автомобила). Според шефът на компанията Норберт Райхоферт продажбите през 2008 също ще надминат предвижданията: „ През първите 6 месеца на годината ще нарастват значително, а през останалите 6 умерено”, коментира Райхоферт.
atanaskoo
BMW-kola me4ta!numero uno