Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Трети старт с един двигател за Култард

29.07.2008 11:05
Туит

Дейвид Култард няма да сменя двигателя си за Гран при на Унгария, въпреки че това ще бъде трето поред състезание за V8 агрегата на Renault.

Техническият правилник на ФИА за Формула 1 изисква един и същи агрегат да се ползва минимум в две състезания. Доставчикът на двигатели за Red Bull – Renault, обаче няма да оборудва RB4 на Дейвид Култард с нова единица, въпреки че стартът на „Хунгароринг” ще бъде трети поред за 2,4-литровия RS27. Съотборникът на Култард Марк Уебър ще разчита на нов двигател, след като на „Хокенхайм” получи повреда в масления радиатор на RB4 и отпадна.

„За първи път вземаме подобно решение”, коментира Фабрис Лом, който отговаря за двигателите на Renault в екипа на Red Bull. Въпреки трите старта, Лом няма притеснения относно надеждността на агрегата. „На първо място този V8 няма пълен километраж, след като Култард отпадна в първата обиколка на „Силвърстоун”. От друга страна не е добре двамата ни пилоти да имат идентичен цикъл, тъй като рискът да получат повреди едновременно е по-голям.”

„Това решение ще ни помогне да организираме по по-добър начин логистиката за втората половина на сезона”, допълва Лом. „Не на последно по значение място е фактът, че Дейвид няма да използва един и същ двигател на „Монца” и „Спа”, които са най-големите предизвикателства в календара по отношение агрегатите.”

Коментари
comments powered by Disqus