Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Третото поколение Opel Agila дебютира в Женева

26.05.2014 14:20
Туит

С трицилиндров турбо двигател с работен обем 1,0 л от ADAM

В средата на 2015 г.  Opel ще пусне на пазара третото поколение на Opel Agila. Нашите фотографи успяха да уловят първия прототип на малката кола.

Opel Agila ще дебютира на изложението в Женева 2015

От 2000 г. насам Opel Agila има обща база със Suzuki Splash. През 2008 стартира второто поколение. Третото издание Opel Agila ще стъпи върху платформата на Chevrolet Spark.
Все още силно замаскираният прототип разкрива много малка част от дизайна си. Със сигурност той ще следва визията на Opel Adam, характеризираща се с големи фарове и хромирана катарама на радиаторната решетка. Надвесите си остават къси, същите, както и при предшествениците. Капакът на двигателя е силно наклонен и почти влиза в предното стъкло. Докато Opel Agila е оборудван с конвенционални дръжки на задните врати, дръжките на Spark са скрити в C-колоната.

Agila с трицилиндрови двигатели

Opel Agila стъпва на пазара с пет врати, както Spark и може би ще празнува премиерата си на автомобилното изложение в Женева, в началото на 2015 година. Със сигурност се знае обаче, че новият Opel Agila е взел вече известния от Adam трицилиндров турбо двигател с работен обем 1,0 литра, при нива на мощност от 90 и 115 к.с. Все още не е ясно дали Opel ще запази името на модела Agila.

Коментари
comments powered by Disqus