RKSport/HATCI и екипи на списанията RIDES и DUB показаха свои версии на корейския флагман със задно предаване.
RKSport/HATCI (Hyundai America Technical Center, Inc.) демонстрират своето разбиране за модела, подсилвайки 4,6-литровия му двигател Tau с механичен компресор. С този свой ход американските подсигуряват на луксозния седан мощност от около 460 к. с. В името на екологията е разработен механизъм за деактивиране на цилиндрите, който прави възможен градски разход на гориво от 13 литра. Стайлингът на автомобила включва спойлер върху покрива, капак от композитни материали, изпускателна система Magnaflow, както и високоустойчива спирачна система Bear.
Списание RIDES наблъсква своето творение с комуникации и електроника. На борда има iPhone 3G, безжична връзка с интернет, Mac Mini PC, MacBook Air, както и домашно кино. Седалките са обшити с кожа и велур, а в подглавниците са монтирани 8,4-инчови монитори VGA. Фасетите на външните светлинни компоненти са опушени, каросерията е удостоена с нов бодикит и понижен просвет.
Интерпретацията на списание DUB пък се отличава най-вече с 22-цоловите си колела, системата за регулиране на нивото, тонираните стъкла и добавените фирмени емблеми.
bg rally team
hyundai e nomer edno