Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Три премиери за Subaru и SPT на SEMA

02.11.2009 14:20
Туит

Американското подразделение на Subaru и „придворният“ тунер SPT (Subaru Performance Tuning) ще представят три модела на SEMA. Център на вниманието ще бъде SPT Impreza WRX STI.

По двигателя на заводския Impreza WRX STI промени няма да има, но 2,5-литровата единица не се и нуждае от такива. Максималната мощност на четирицилиндровият боксер все пак е увеличена на 315 к. с. с помощта на новата SPT изпускателна система. Въртящият момент достига своя пик от 393 Нм при 4000 об./мин. Скоростната кутия е шестстепенна механична, като патентованата система за задвижване на четирите колела Symmetrical All-Wheel Drive с контролиран директно от водача централен диференциал, хеликоидален преден диференциал с ограничено приплъзване и заден торсен дифренециал отговаря за оптималното пътно поведение.

Корекциите от страна на SPT включват нова усилваща рама за шасито, предна разпъваща шанга, както и спортни пружини. Модифицираното окачване контактува с пътя посредством 19-цолови Prodrive GT2 колела и гуми Michelin с размер 245/35R19. Аеродинамичният пакет включва нов преден спойлер, а накрайниците на изпускателната система допълват оптичния пакет за SPT Impreza WRX STI. В интериора на спортния модел впечатление правят новата мултимедийна система, датчикът за налягането на турбокомпресора, STI топката на скоростния лост и новите стелки.

Вторият автомобил на щанда на японците е Legacy 2.5GT VIP от моделната 2010 г. Под капака му работи също 2,5-литровият боксер, но във версия с 265 к. с. максимална мощност и 350 Нм въртящ момент. И при Legacy 2.5GT VIP той е куплиран с шестстепенна механична скоростна кутия и система за двойно предаване.

Промените спрямо серийния модел включват пневматично окачване, междинен охладител Mishimoto, нов капак на двигателя, спортна радиаторна решетка, преден и заден спойлер, ксенонови фарове и светлини за мъгла, като голяма част от компонентите са заимствани от от JDM Legacy. В интериора също има съществени модификации, като впечатление правят алуминиевите панели на багажника, червената ромбоидна тапицерия на седалките, усилвателят на JBL и осветените прагове.

Последният представител на японците ще бъде базираният на Subaru 360 от 1969 година Subaru SPT Parts Delivery Van. Автомобилът, чийто двигател е двуцилиндров с работен обем от 356 куб. см, е реставриран от подразделението на Subaru в Лас Вегас. Той тежи само 431 кг и се нуждае от впечатляващите 3,56 литра бензин за 100 километра пробег.

Коментари
comments powered by Disqus