Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Трули доволен от промените на "Монца"

30.08.2007 09:08
Туит
Трули доволен от промените на "Монца"

Едва ли има пилот, който да е доволен, когато не успява да задържи своя болид на пистата и се озовава в зоната за сигурност. Това обаче не се отнася за Ярно Трули, който бе щастлив от факта, че изхвърча извън трасето в завой номер две по време на тестовете на „Монца”.

Конфигурацията на италианската писта бе коригирана през тази година поради настояването на голяма част от пилотите във Формула 1. Ярно Трули бе един от най-активните състезатели, претендиращи за по-обширна зона за сигурност в завой номер две и един от първите, изпробвали възможностите на променения участък.

„Днес (сряда) изхвърчах от пистата, но въпреки това всичко бе наред. Имах възможност отново да изляза на трасето и да продължа”, заяви италианецът, цитиран от autosport. „Претендираме за тази промяна от години. На високоскоростна писта като „Монца” винаги е хубаво да има по-обширни зони за сигурност. Въпреки това са налице известни ограничения, тъй като паркът е защитен от закона. Настоящата конфигурация обаче е сериозна крачка напред.”

Друг поддръжник на направените промени е Такума Сато. Пилотът на Super Aguri подчерта, че все още не е имал възможност да огледа отблизо зоната за сигурност в завой номер две. „Още не съм я изпробвал! Мисля обаче, че решението е удачно. Много по-добре е да можеш отново да се върнеш на пистата безпроблемно и да не се притесняваш от разпиления наоколо чакъл. Асоциацията на Гран при пилотите дълго време се бори за тази промяна. Ако има още подобни решения, ще бъде много удачно, тъй като сигурността винаги трябва да бъде на първо място.”

Коментари
comments powered by Disqus