Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Трули: Формула 1 се върна с 20 години назад

10.01.2011 16:39
Туит
Трули: Формула 1 се върна с 20 години назад

36-годишният италианец е на мнение, че оттеглянето на автомобилните производители е повишило натиска върху пилотите.

В рамките на последните две години четири автомобилни производителя напуснаха Формула 1 - Honda, Toyota, BMW и Renault, макар че френската компания все пак остава в шампионата като доставчик на двигатели. Очакваше се това да намали финансовата тежест върху малките отбори, но на практика се случва така, че тя просто се прехвърля върху самите пилоти, които трябва да имат зад гърба си стабилни спонсори, за да си осигурят пилотското място. Два класически примера за това са Пастор Малдонадо (Williams) и Нараин Картикеян (HRT). А от това спортът определено не печели, категоричен е Трули.

„През последните няколко години Формула 1 пое в една отвратителна посока: договорите имат все по-малко значение, единственото, което интересува отборите, са парите, които носят малките пилоти“, коментира Трули за Gazzetta dello Sport. „Само четири отбора могат да си гарантират наистина отлични пилоти. За останалите нивото е изключително ниско.“

„Когато започнах, качеството беше много високо, защото повечето конструктори търсеха пилоти, които могат да печелят. Днес бюджетите на голяма част от отборите се крепят на парите на пилотите. Lotus е най-сериозният тим от новаците, но при тези трудни от финансово естество времената парите са нещо важно. Колкото и да е сериозна нашата организация, тя е малка, търговският ни отдел не е като тези в големите отбори, трудно е да вървим напред. Формула 1 се върна с 20 години назад: много малки отбори и малко конструктори.“

Много е вероятно Пол ди Реста да заеме мястото на Витантонио Лиуци в екипа на Force India, така че не е изключено през новия сезон Трули да бъде единственият италианец на стартовата решетка. За това са виновни италианската икономика, манталитет и колкото и странно да звучи – Ferrari, смята пилотът на Lotus.

„CSAI (Италианската комисия по автомобилните спортове) няма много какво да направи по въпроса. Проблемът е главно в икономиката, в манталитета ни, както и във Ferrari. Италианците се интересуват само от Ferrari. В другите страни пилотите се спонсорират от държавата – (Виталий) Петров например е най-пресният пример за това, докато при нас е една голяма битка.“

Коментари
comments powered by Disqus